Helgen över..

Åh så trist, helgen redan slut. Går ju så fort!

Igår var jag ju som sagt hem till Dennis på kvällen. Evelina ville inte somna när jag nattade henne, så hon var vaken med Fredrik när jag åkte så skulle han försöka natta henne. När jag kom hem 00:30 så hade han fortfarande inte fått henne att somna. Haha..Jag och Dennis kollade på "The Hatchet" och åt popcorn och babblade samtidigt. Sen spelade vi "Mario kart". Skitskoj! Jag vann flest gånger, höhö! Jag är helt enkelt bäst på tv-spel! ^^ Vi har så himla kul ihop han och jag, ser redan fram emot nästa gång vi ska träffas!

Idag var jag och Emilia iväg på barngympa på morgonen. Emilia lika sur som vanligt nu för tiden när det är gympa. Nästa termin får hon nog inte gå, när det inte uppskattas. Inte så roligt att betala massa pengar för nåt som hon inte ens vill göra.
Efter lunchen så packade vi matsäck och åkte ut till Järbo för att möta upp Pia, Stefan och Amelia. Sen åkte vi till Kungsberget och åkte pulka och grillade korv! Hade riktigt trevligt, men det vart väldigt kallt så vi var inte där så länge. Emilia grinade så hemskt sista minuterna för hon frös så mycket stackarn. Men vi hade roligt fram tills vi frös ihjäl iaf! Pia är rolig hon :-D Om ca 4 veckor ska hon föda barn också! Höggravid i pulkabacken, precis som jag förra året! Fast jag åkte ju pulka då också, det gjorde inte hon. Men vi hade roligt åt hennes stånkande ankgång uppför pulkabacken, bara väntade på att vattnet skulle gå typ! Och dom är så snälla, vi ska få låna en bilbarnstol åt Evelina av dom tills det här med alla försäkringspengarna har löst sig! För så länge vi ligger ute med pengarna själva så har vi inte råd att köpa ny stol, och Evelina behöver verkligen en ny. Så snällt av dom!

Nää nu ska jag gå upp och väcka Fredrik som verkar ha somnat uppe med Emilia under nattningen! Som vanligt! Bjuder på en video med min älskade Dennis som avslutning! Älskar denna låt!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Aaaaw sötnos! <3 Love you! Du är så duktig som fått in videon i bloggen. ;) Smart Bimbo haha! :P

2009-02-01 @ 23:59:27
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Camilla

Dev låten var skit bra!

2009-02-02 @ 06:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0