In the middle of the night..

Barnen somnade lugnt och fint vid 20:00, nice! Slösurfade och pratade med både mamma och pappa i telefonen. Tar tid att prata med min far, han är ju lite som han är. Upprepar mycket och har alltid rätt, även när han har fel..
Johan kom hit och spelade tv-spel med Fredrik så jag satte mig och läste lite i en bok jag påbörjade för ett bra tag sen men som jag glömt bort lite, "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson. Ganska intressant, faktiskt. Föga förvånande så är det en av få böcker som faktiskt Fredrik också "läst" (han körde med ljudbok). Undra vad det kan bero på jag? Men vilket liv den tjejen levt. När jag gick i högstadiet så var det förresten 2 tjejer i min parallellklass som ville bli porrstjärnor. Lite udda karriärsval kanske.
Iaf, vid 22:45 åkte jag och hämtade lillebror vid tåget, då han kom från sin tjej i Göteborg. Svängde in på Donken och käkade innan vi åkte hem. Kära broder bjöd! Blev en El nacho grande för min del och det var tametusan den godaste burgare jag ätit tror jag! En av mina ex kom in och handlade käk också, och det är väl typiskt att man träffar på ett ex när man ser som jävligast ut. Typ osminkad, ovårdat hår inknölat under mössa..Haha..Man vill ju vara skitsnygg när man träffar på ett ex, lite som "pilutta dig titta vad du gick miste om!" :-P När jag kom hem igen så hade Evelina vaknat och Fredrik tagit ner henne. Typiskt, hon blir pigg på en gång då vilket hon även blev nu så hon har fortfarande inte somnat om. Kul. Skickade upp Fredrik med henne så får han bråka lite. En envis liten tjej det där. Undra vad dom håller på med, smäller i väggarna. Hmm..Kanske ska gå upp och kolla till dom..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0