Lättroad

Fy sjutton så lättroad jag är! Hittade en sida där en "ande" ska gissa vilken man tänker på genom att ställa massa frågor. Hittills har han haft rätt varje gång, oavsett vem jag tänker på. Jag ska lyckas lura honom! :-P
http://nanok.com/aki/ <--- Tryck där om ni vill prova!

Hittills idag har det inte hänt så mycket. Jag har flyttat över lite böcker till den andra bokhyllan, så har vi ätit och varit ute på promenad i snövädret. Nu ligger Evelina ute och sover, jag sitter här och Emilia sitter bredvid och klipper i papper och bombaderar mig med tusen frågor. Nice..

Känner mig låg idag, allt är urk. Hur ska jag hitta kraft till att ha kalas i helgen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0