Mellon

Jaa..Vad ska man säga? Jag hade ju tyckt att Amy Diamond och Heat skulle direkt till final, och Måns och Lili & Sussie till andra chansen. Men det blir ju aldrig som man själv tycker när det gäller Mellon. Utav alla bidrag tyckte jag att Amy Diamond var bäst. Heat hör väl kanske inte direkt hemma här, men jag gillar ju lite rockigare låtar. Först gillade jag inte alls Lili & Sussies låt heller, men när man hört alla så var dom faktiskt bland de bästa. Tur att inte den där Lasse gick vidare iaf!

Jaa annars då. Blir väl inte så mycket mer ikväll tror jag. Slappa lite här, sen sängen ganska snart. Imorgon ska vi nog på bio, jag, Fredrik och Emilia! Mamma ska nog vara barnvakt åt Evelina, om hon inte är för bakis, hahah! Då blir det Fredriks föräldrar som får rycka ut. Blir nog kul med bio, första gången för Emilia. Blir "Familjen Dingel" inne i Gävle, den var från 3 år och ca 40 minuter lång. Alldeles lagom för så små barn. Äta lite popcorn och mysa! Har man tur kanske man kan få sig ite MAX-mat efteråt ^^
Senare på dagen så skulle jag väldigt gärna vilja åka lite skoter. Får väl se om man kanske har lite tur där med. Hade ju vart underbart med skoter om vädret är lika fint som det var idag! Grilla lite nånstans kanske. Myys!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, men med lite muskler kommer du nog upp dit rätt snabbt då de väger en del. =) Kul att du får göra något sådant! Hoppas det hjälper.

2009-02-14 @ 21:57:00
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: malin

Håller me om Amy.....gillar henne som f-n jag! =) Lili & Sussie va rätt bra å och Måns (bara för han e söt kanske=) Lasse va S.K.I.T......jag hade tur att få se låtarna men sen var det "tjat" o Alicia fick se film så hon somna vid teven=) så jag såg aldrig hur det gick=/



Åååååh vill också gå på bio me Allie....tänkte gå på "spöket laban" men då ville hon inte!! snopet.....får göra nytt försök en annan gång=)



Hoppas d går bra me Emilia på bio då!!



Kram // Malin

2009-02-14 @ 22:22:59
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Lili & Susie!!! <3

2009-02-15 @ 03:33:06
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0