Sea of love

..have you ever really seen the rain fall? Have you ever really touched the blue blue sky? Have you ever really seen a falling star? Hear me cry tonight! Don't you never let me go, don't you ever let it show. I will cry in the sea of love..

Sitter och lyssnar på musik på youtube. Gamla godingar som man lyssnade på när man bodde i Bj, festmusik! Gud så mycket minnen! Vad hade man inte gjort för att få uppleva en riktigt fet Bj-fest igen? :-P Så mycket kul man haft..Men man skulle nog inte orka med att festa nu som man gjorde i sin ungdom. Då var det ju fest fredag och lördag varje helg. Puh! Nu har jag ju inte festat på snart 4 år heller, så skulle jag sniffa på kapsylen till en cider nu så hade jag väl blitt full på det! Billigt och bra iofs ^^

Sov över imorse. Ovanligt. Men Evelina vaknade 3 ggr och Emilia vaknade 1 gång så som många andra nätter nu på sistone så fick jag spendera sista delen av natten i hennes säng. Förstår inte vad hon håller på med. Efter att ha sovit själv i sin säng sen hon var nyfödd, varför börja krångla som 3-åring då för? Det är väl onödigt..Jobbigt för mamman om inte annat. Fast iofs kanske det beror på att hon är förkyld. Blir ju ganska igentäppt i näsan när hon ligger ner. Får hoppas på det.
Kom iaf till dagis 30 minuter sent, ops. Men dom är ju van, då dom vet att minstingen krånglar på nätterna. Gick rätt smidigt imorse ändå, inte nå ovanligt mycket krångel från Emilias sida. Evelina ligger ute och sover i vagnen och jag har kunnat äta frukost och läsa morgontidningen i lugn och ro. Härligt! Hatar att stressa i mig frukost, då hoppar jag den hellre.
Sitter nu som sagt och lyssnar på musik på youtube och snackar med Wedde på msn. Funderar på om man kanske ska ta och hoppa in i duschen nu medans Evelina sover, så man kan duscha i lugn och ro. Njuta lite av det heta vattnet. Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0