Simsalabim..

..så är snoret borta! Man kan ju hoppas iaf..Hur många förkylningar har vi haft denna vinter egentligen? Typ 3-4 st bara sen i december. Irriterande. Just nu snyter jag ut i stort sett bara blod. Är det bra? Nu får det bli vår! Faktiskt..

Evelina somnade sent igår. Strax efter midnatt, jippie..Men sen sov hon iaf till kvart i 7. Gick ner med henne för jag tyckte det inte var nån idé att försöka få henne att somna om igen när väckarklockan ändå skulle ringa om ett tag. Men hon somnade i min famn så vi la omkull oss i soffan och slumrade lite tillsammans. Så mysigt med en varm liten bebis på bröstet. Fast hon är ju inte så liten längre, men ändå ^^
Emilia vaknade på samma dåliga humör idag som igår. Beter sig som en tonåring med pms. Herregud..Hur blir det då sen när hon faktiskt kommer upp i tonåren? Vill jag nog inte ens tänka på, haha..Kom iväg till dagis utan att bråka idag iaf. Skönt det. Evelina somnade om i vagnen på vägen hem så hon ligger utanför och sussar. Ska nog slänga omkull mig på soffan jag med. Vänta på att HC ska ringa upp. "Lämna ditt telefonnummer så ringer vi upp dig". Sen får man sitta och vänta i stort sett hela dagen på att dom ska ringa. Har man tur ringer dom, har man otur så har dom glömt bort en.

Ikväll är det dags för mitt första pass vattengympa på sjukhuset. Ska bli skönt. Röra lite på sig, bada. Så skönt vatten på badhuset! Sen bara det att få komma hemifrån i ca 2 timmar och bara vara själv, det ska bli skönt! Slippa barnskrik för en liten stund. Då kan man komma hem med nya krafter sen. Lovely!

Vet ni vad jag är sugen på att göra? Antar att de flesta av er har sett Pinks musikvideo So what. Är iaf grymt sugen på att klippa mig precis som hon. Så grymt snygg i den videon! Men jag vet inte om jag skulle passa i det..För det första så är jag ju så grymt smal, och med en så kort frippa så kanske det bara framhävs hur smal jag egentligen är..Det vill jag ju inte..Fast iofs med långt rakt hår som jag alltid haft annars så framhävs det faktiskt också..Hmm..Vad tycker ni, ska jag spara ut håret igen eller klippa? Iofs, klipper jag kort måste det ju underhållas ganska ofta. Det har vi ju inte råd med! Antar det blir att spara ut ändå..Suck..

Nää, soffläge nu!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är roligt =) Det var ju iof dags för Emilia, hon blir ju 1 år nästa vecka så ;p

Men tiden har gått så fort, jag har knappt hunnit med :p Kram

2009-02-18 @ 21:12:27
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0