Underbart!

Vilket härligt väder det är ute! Solen skiner och det är plusgradigt. Massa snö och det är bara så fiiint! Idag efter dagis så bara måste vi vara ute! Undra vad vi ska hitta på..Ta en prommis, ner på stan kanske. Köpa present åt Pia och Stefans lilla nyfödda. Leka lite i stadsparken. Låter väl inte helt fel. Får väl se vilket humör Emilia är på när jag hämtar henne. Orkar inte släpa med mig sur unge.

Inatt sov Evelina faktiskt ganska bra! Vaknade 00:30 tror jag det var, fick tutt sen somnade hon om på en gång. Sen vaknade hon strax efter 05, fick tutt och somnade om på en gång. Och sen ringde väckarklockan 07:00. Inte helt fel, mycket bättre än tidigare nätter! Kan det ha berott på gröten kanske? Ligger ute och sover nu en sväng, men självklart så kom traktorn för att ploga så vi får väl se om hon vaknar. Konstigt det där, dom har liksom redan plogat en gång idag och det har inte snöat efter det, så varför ploga nu? Hoppas hon sover iaf, så att jag nu efter att ha ätit frukost kan ta och ringa försäkringsbolaget utan att ha en skrikande unge bredvid.

Oh, Eminem på Mtv, då måste vi ju dregla lite! ^^ Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0