Urk på burk..

Fyyy sjutton vad jag är trött! Så less på att skriva det i nästan varje inlägg..Inatt har båda barnen krånglat. Jag gick och la mig 22:30, Evelina vaknade 00:30, sen vaknade hon 02:30, 03:00, 04:00, 04:30 vaknade Emilia och 05:00 vaknade båda två! Suck! Väckarklockan ringde 07:00, men den hade man ju slagit av i sömnen så man vaknade ju 08:30..Stress stress, alltid lika roligt..Bara att bita ihop och hoppas på en bättre natt inatt!

Har iaf gjort mig klar nu så att jag är fräsch när jag kommer till sjukhuset. Är iofs ett tag kvar tills jag ska gå, ska vara där 13:20. Ska bli intressant att höra vad läkaren har att säga. I värsta fall kommer jag väl hem sjukskriven. Så jävla less på att alltid ha ont nu, räckte liksom med lederna tyckte jag! Orkar inte ha ont i nacken och ryggen hela jävla livet också..Skulle vara kul att låta nån ta över min smärta för en dag, så att andra kan förstå hur jag har det varje dag. Det är nog ingen som kan förstå det, förrens de får känna av de själv. Jämt, jämt ha ont, vissa dagar på gränsen till outhärdligt. Humöret påverkas, ofta är man jävligt sur. Konstigt, man orkar inte låtsas må bra hur länge som helst. Sömnen påverkas. Det tar ca 1 timme för mig att somna, inget är bekvämt. När Evelina sover som hon gör så blir det tillsammans inte alls mycket sömn över för mig. Vill inte känna mig som nån zombie om dagarna längre, vill inte jämt vara på dåligt humör, inte orka. Jag vill må BRA! När jag har slutat amma kan jag iaf äntligen få börja medicinera. Men det verkar så avlägset, Evelina samarbetar ju inte för fem öre. Ska prata med BVC när vi ska dit den 6/3, få lite tips. Hoppas jag iaf. Men ofta får man inte många vettiga svar från BVC, tyvärr..Ibland verkar allt så hopplöst..

En positiv sak mitt i allt är iaf att Fredrik fick ta ut en föräldraledigdag på fredag, så vi får en extra dag att hitta på nåt skojj på! Blir hoppkuddeland då, sen blir det nog att kika lite på Ockelbomarknaden också. Sen blir det kanske badhuset och skoter på lördag. På söndag är det kalas hos Nea. Får se om vi kanske klämmer in nåt mer ^^ Skoj!

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Jobbigt med all värk. =( Ville bara berätta att Ockelbo marknaden bara är på lördag och söndag...

2009-02-25 @ 11:54:40
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0