Vattengympa

Nu på kvällen har jag då haft min första vattengympa. Och guuuud så härligt det var! Jag längtar till nästa onsdag då jag får åka dit igen! Allt var så skönt, vattentemperaturen, att få röra på sig, bara koppla bort tankarna och träna! Min kropp behövde verkligen detta. Men precis som vanligt efter ett vattengympapass, så har jag mycket ondare i kroppen nu efteråt. Men så är det ju. Härligt ändå!

Sitter just nu och väntar på att Fredrik ska komma ner från nattningen av Emilia. Antagligen har han somnat med henne. Måste väl gå upp och peta på honom snart. Vi ska kolla på film, eller ja nu börjar klockan bli mycket så det kanske inte blir ikväll. Har köpt lite gotta iaf, var halva priset på massor på ICA i Bj. Haha!

Förresten, jag och Emilia bakade ju tekakor idag. Dom blev skitgoda! Köpte mer mjöl idag så vi kanske bakar mer imorgon. Har ju ett jästpaket kvar! Det dumma är att det börjar ta slut med plats i frysen..Hähä..Har ju bröd så vi klarar oss ett tag iaf! Behöver ni frukost nån dag så kom förbi och käka vettja! Haha..

Nää nu ska jag kila upp och peta liv i Fredrik, sen ta en piss-alvedon och ett glas cola till gottan!

Oh, just ja! Fredrik ska på kryssning i helgen, åker på fredag morgon och kommer hem på lördag kväll. Nån som har lust att hitta på nåt på lördagen? Var ett tag sen jag träffade alla mina vänner nu, så skulle det ju faktiskt vara roligt att träffa Veronica nån dag med! Nya kontakter är alltid roligt! Hojta om ni har tid och lust folket!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Ja det är väl så... köper på sig mer än vad de kan bemästra. Men hoppas inte alla är så, för då går nog Svea Rike i konkurs snart.



Jag har hört från flera att den gitarren är bättre. Så då gjorde man ett suveränt köp då =)

2009-02-18 @ 23:01:06
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Nicile

Den gitarren är bättre!



Dejta gratis på datedirekt.se

2009-02-19 @ 07:03:32
URL: http://www.datedirekt.se
Postat av: Veronica

Var det mig du menade i bloggen? :p hehe.

Vi kan gärna hitta på något om du vill =)

Kram

2009-02-19 @ 13:05:43
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0