Behöver verkligen inte detta..

Suck..Nu på kvällen började jag känna av halsen och näsan. Fan, inte en till förkylning..Räckte med de två jag hade under december..Med bihåleinflammation som satt i över 1 månad. Orka det igen, nej verkligen inte! Får hoppas det ger med sig, eller om det nu absolut måste bryta ut att det blir en snäll liten förkylning denna gång!

Fredrik pratade med våran granne nu ikväll. Han jobbar på bilverkstan där våran bil är på lagning. Tydligen så var själva stommen i bilen nästan helt av och var på väg upp genom golvet!! :-O Crazy..Den där smällen var nog mycket rejälare än jag själv minns den..Läskigt..Men med den infon så borde ju försäkringsbolaget fatta att det var en rejäl jävla smäll och att muppen måste kört mycket fortare än 50! Undra hur fort han körde egentligen jag..Han erkände ju fortkörning, men aldrig hur fort. Jag vill ha hem våran bil nu..Bettan..

Kotletterna jag lagade till ikväll vart förresten skitgoda! Och himla enkelt var det! Rekommenderar verkligen!

Ta ca 8-10 kotletter (vi tog dock 5). Smöra en ugnsform och lägg i kotletterna.
Blanda ihop 3 dl grädde, 5 dl creme fraiche, 3/4 dl soja och 2 tsk sambal oelek. Häll över kotletterna.
Ställ in i ugnen på 175 grader i 1 h 15 minuter. Klart!


Hur enkelt som helst, och gott! Älskar kött!

Nu blir det sängen känner jag..Tröööött! Dagis imorgon och jag ska vända upp och ner på lägenheten i jakt på serviceboken!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Men jösses. Det var inte lite heller med sjukdomar. Hur tusan ska man komma till ngn lösning med detta gissel av dagisbaciller?

2009-01-27 @ 23:48:20
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag brukar också göra den där maträtten den är himla god! och jätte enkel! :o)Kram/ Maria

2009-01-28 @ 09:50:49
Postat av: Hanna

Hej och tack för kommentaren! Ja, man blir ju tvungen att fiska lite när man ser att så många läser men ingen säger hej. :)



Mmm, kattbebis är mysigt fast han är odräglig han med. :)

2009-01-28 @ 21:58:38
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com/
Postat av: Ida

Men oj, vad var det för olycka? Blev ni påkörda? Maten låter kanon, snabbt o lättlagat och gott dessutom :D Vad hade ni till? Potatis, ris?

Kram

2009-01-29 @ 21:01:31
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0