Dricker rävgift

Fy tusan..Alltså den där colan med jordgubbssmak, den är verkligen inte god..Men när det är det enda man har hemma, så vad gör man inte..Oavsett om det smakar rävgift!

Inatt var Evelina inte rolig. Hon vaknade vid 01:00 och var vaken ett bra tag. Tror jag fick gå och lägga mig igen vid 04:00. Gäääsp! Jag hade tid hos sjukgymnasten nu på morgonen men jag avbokade, känner mig sjuk när jag sovit så dåligt.

Hänt nåt kul sen sist jag skrev då. Nää inte direkt. Jag diskade och städade lite igår. Hem till mamma och spelade guitar hero med brorsan innan läggdags. Det är så himla roligt! Tänk om man hade haft det hemma, då hade barnen fått klara sig mycket själva, haha! :-P Så får man ju höra mycket bra låtar också, som man kanske inte hade hört annars! Till exempel Perfecte welle med Juli. Fattar inte ett ord av vad dom sjunger, men det låter bra iaf haha! Likaså Glados - Still alive. Så rolig låt! Hade så många låtar på hjärnan igår kväll som jag tänkte skriva upp och ladda ner, men nu kommer jag inte ihåg dom! Bra minne Angelica..Får ta och gå upp till brorsan nån dag och lyssna igenom låtarna ^^
Vad lyssnar ni på för musik? Har ni nån favoritlåt? Min favvo är Metallica - Nothing else matters!

Hmm..Händer annars idag då. Tror faktiskt att det blir mycket städa och skit idag med. Ser förjävligt ut här hemma som alltid, och Evelinas rum måste börja göras iordning snart. Dessutom ska det ju rustas på 3 ställen här hemma, då måste det vara rensat och snyggt! Ingen aning om när rusten blir av, men med så mycket prylar som vi har så måste rensningen börja i tid!

Gick inte att uppdatera imorse när jag skulle, så det här är ju skrivet för typ 5 timmar sedan! Inget intressant har dock hänt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0