Fredag!

Äntligen fredag och heeeelg!

Sov som en räka inatt, big surprise liksom. Upp med kidsen vid 08:30. Käkade stor frukost med rostisar och varm choklad. Gjorde oss ordning och vid 10:30 gick vi ut på en promenad så Evelina skulle få sova lite. Passade på att leka i lekparken en sväng med. In och åt lunch och sen har vi bara slappat! Visade Emilia youtube och att man kan kolla på i stort sett vilken video som helst där, så gissa vad vi har gjort i ca 2 timmar! Hon fastnade totalt, och eftersom jag är så trött idag så orkade jag inte göra mycket annat heller, hehe..

Om 40 minuter ska vi springa upp till mamma. Morfar skulle komma dit och hälsa på, och då ville han att jag och kidsen skulle komma upp också. Sen äter vi tacos där! Kan det bli bättre? Kanske man kan få med sig broder till affären sen för att köpa lite helgsnask.. ^^ Är grymt sugen på att spela guitar hero också, men jag tvivlar på att han har tid med mig. Haha..

Hmm..Tyckte jag hade mycket att skriva men sen när jag satte mig så kommer jag inte på något..Kanske det beror på att Emilia just fick ett psykbryt så det går inte att tänka här hemma alls.. *s*

Evelina är ganska duktig på att gå med lära-gå-vagn
Skjutsa syrran är roligast!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej...jasså hon gillar oxå youtube :-) här hemma får man aldrig ha datorn ifred. Isac ska jämt kolla på videos..Cara mia ,Ella Ella och Bamse saga går varm här. Ibland Logisk med Petter oxå( fråga mig inte varför:-) haha)

2009-01-23 @ 19:32:57
URL: http://promenadflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0