Full fart

Håhå jaja! Idag har det varit full fart! Väckte Evelina vid lunch och gav henne puré. Hon gillade inte fisk :-P Lekte lite här hemma innan det var dags att hämta Emilia på dagis. Hem och käkade mellis. Fast det var mest jag som åt, smällde i mig 6 rostade mackor! Sen kom Fredrik hem från jobbet helt plötsligt, skulle jobba hemifrån, så jag la Evelina för att sova här hemma sen gick vi upp till Linda och Nea och där var även Linda och Hugo :-) Fikade och snackade om allt möjligt och barnen lekte. Dom hade jättekul och dom gick så bra ihop! Nu lär vi se till att träffas oftare ^^
Klockan sprang iväg och vi gick hem för att laga kvällsmat och väcka Evelina som fortfarande sov. Sen fick båda barnen duscha och jaa sen var det läggdags! Är så trött nu jag med, så jag blir nog inte uppe länge till.
Imorgon ska vi träffa Jenny, Noah och Lilly och gå till öppna förskolan på barnsång! Blir nog skoj! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa men självklart måste vi se till att göra det nu när vi vet att ungarna går bra ihop :D

bara att höra av dej när ni är sugen på att ses vi är för det mesta lediga nu åker jue Nea till Daniel på Torsdag igen och blir borta i 6 dagar så före det då om det passar er ?



Kramar

2009-01-16 @ 21:12:17
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0