Hmm..

Känns lite bättre idag efter en mycket bitter natt. Hatar att vara så ensam. Var nog mycket som spökade i mitt huvud då.. Men jag fick ringa hem Fredrik vid tolvslaget ändå för Emilia vaknade såklart av alla raketer och var livrädd, ungen skakade och tårarna sprutade. Evelina var också vaken och bråkade. Katten var rädd han med, kröp efter golven och skrek. Ringde Fredrik för att berätta läget och han åkte hem på en gång. Skönt det. Barnen somnade om 02:00. Roligt värre. Fredrik gick upp med Emilia imorse också så jag fick sova vidare. Tack tack! Vaknade med huvudvärk, som vanligt den senaste månaden. Börjar bli lite tröttsamt.
Idag blir det väl lugnt, skulle behövas städas, men orka. Iofs så kommer nog pappa med familj imorgon, så det kanske blir städning ändå.

Dennis, säg en dag som passar så tar vi en filmkväll!! :-)

Ska försöka ta mig till Valbo i helgen och spendera lite mer pengar på mig själv. Nån som vill haka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0