Let's dance

Hihi..Åhhh jag kan verkligen inte titta på såna här program! Jag skäms faktiskt, skäms för dom stackrarna som inte kan dansa..Haha..Det värsta jag sett är iaf när jag var hemma hos mamma en gång och hon tittade, och så var det Lasse Brandeby som dansade. Herregud säger jag bara!! Nej, jag har väldigt svårt för dessa program, ofta måste jag fort ta upp fjärrkontrollen och byta kanal. Men nu har jag sett Blondinbella iaf, det var ju det jag var ute efter. Hon lät inte alls som jag hade föreställt mig, hon lät mycket yngre. Så duktig var hon inte på att dansa heller, satt och tänkte för mig själv "sträck på dig då för faaan". Haha..Undra hur en själv skulle se ut på dansgolvet? Tur man aldrig kommer få reda på det! Jag kan knappt dansa på krogen, då måste jag vara rätt så full först, hähä..
Hoppas Fredrik kan komma ner från nattningen snart, så vi kan börja möla godis!!

Förresten, jag klippte Emilia här på kvällen, hela håret och luggen. För att vara första gången jag klipper hela håret så är jag nöjd. Luggen har jag ju klippt förr. Faktiskt inte så lätt att klippa en snart 3-åring. Det där med att sitta still, det är inte små barns starkaste sida. Blev lite kortare än jag först tänkt just för att hon inte satt still. Precis när jag började klippa så vred hon på huvudet så det vart väldigt snett, haha..Så det var bara att klippa lite kortare så det blev rakt. Tänker ändå be mamma kika på det och få ett godkännande där. Fredrik hatar frisyren som de flesta barn har, dvs rak lugg och så rakt avklippt på resten med. Tänk er Suri Cruise. Men faktiskt är det ganska svårt att ha nån annan frisyr på småbarn, jag har försökt men det går inte. Tänker ju inte direkt börja med massa hårspray och skit redan nu på henne :-P

Kommentarer
Postat av: JennyP

Det är ju inte öppet på familjecentralen på fredagar så då måste vi ju någon annanstans. För visst är det babysång där då?

2009-01-09 @ 21:05:27
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: JennyP

Ja, men då går vi dit då tycker jag. =)

2009-01-09 @ 21:31:09
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0