Mitt i natta

Evelina vaknade 02 och ville inte sova mer, big surprise. Vad är det för fel på ungen egentligen? Suck..Hon somnade 22, jag passade på att slänga mig i sängen på en gång då, för jag visste ju att hon antagligen skulle vakna, så lite sömn fick man iaf...

Stack upp till Lindorna vid 16 ca idag och vi satt i soffan och kollade på tv och surrade. Skönt att komma hemifrån lite och andas. Förstår inte, bor ju så nära men ändå träffas vi så sällan. Så dumt! Hade iaf väldigt trevligt idag ^^ Lindas katt Bebis var hur mysig som helst, skulle upp i famnen och gosa. Så vill min kisse aldrig göra! Försökte nu på kvällen, men så fort jag lyfte upp honom i knät så åkte klorna ut och så stack han. Jaja, får väl gå upp till Linda och mysa med Bebis ibland då :-P

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja det lär du göra bara att komma det :D blir själv trött på henne ibland så du kan gärna komma och avlasta lite :P

Hoppas det är bra med er allihopa

Måste ses någon dag igen gumman var hur mysigt som helst :)

Kramar

2009-01-10 @ 22:09:04
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0