Nerknölad i barnsäng

Godmorgon på er allihop! Sovit gott? Det har inte jag. Men det är ni ju ganska vana vid att läsa vid det här laget ^^ Inatt har båda barnen vaknat igen. Evelina vaknade 3 ggr, Emilia vaknade 2 ggr. En gång vaknade båda samtidigt så då fick jag väcka Fredrik så han kunde ta Emilia medans jag tog Evelina. Sen slutade det med att jag sov sista timmarna i Emilias säng med henne. Hon vaknade på en gång när jag försökte gå därifrån så tillslut gav jag upp. Straffet kom imorse, min rygg gör så förbannat ont! Växasäng är inte skön..Trångt med hård madrass..
Fick iväg Emilia till dagis imorse utan större krångel. Hon var ganska samarbetsvillig för en gångs skull! Vi kom till och med i tid, det är inte ofta, hahah! Brukar alltid vara typ 10 minuter sen :-P Men dom vet ju om på dagis att Evelina sover som en räka och att jag ofta har ont i lederna och sover dåligt pga det, så det gör dom inget att vi kommer lite sent. "Kom när ni kommer, låt det ta den tid det tar", säger dom. Evelina somnade i vagnen som alltid så hon ligger ute och sover. Ser så skönt ut, jag vill också ligga i en åkpåse och guppa runt i en vagn..Snacka lyx!
Efter dagis ska vi pallra oss till affären. Måste handla hem sånt som alltid går åt, mjölk och frukt, och lite ingredienser till kvällsmaten. Ska äta kotletter, nå grytliknande grejs man gör i ugnen med sambal olek. Skitgott är det! Har aldrig gjort det själv förut, men det skulle vara så enkelt så det går nog bra!

Nu ska jag ringa angående extrajobb! Får se om jag får tag på den som jag ska prata med, hoppas hoppas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0