Snö i massor

Oj vad snö det kom idag. Blåste ju massa tidigare med och så all snö på det, såg ut som värsta stormen utanför. Men riktigt så farligt var det nog inte egentligen. Men vi hade ju tänkt att åka till Kungsberget eller Högbo idag för att åka pulka och grilla. Vi struntade i det, åkte till Leklandet i Gävle istället! Alltid uppskattat av barnen! ^^ Tog massa kort, men har inte hunnit lägga över dem på datorn än. Kommer upp på bdb så fort som möjligt! Var riktigt mycket folk där idag, ett barnkalas och så massa andra. Men vi fick plats ändå :-P Planerade att träffa Pia, Stefan och deras dotter Amelia där, men Fredrik och Pia som babblade i telefon med varandra yrade till det totalt och missuppfattade varandra så dom kom aldrig, haha. Så kan det gå! Vi kom hem ganska sent, var där ända tills dom stängde 18:00. Gjorde blodpudding till kvällsmat, men Emilia ville inget ha. Mätt efter all fika antar jag! Men Evelina tyckte om ^^

Hoppas det inte snöar och blåser lika mycket imorgon, för då blir det Kungsberget eller Högbo då istället. Eller kanske Årsunda för att åka lite skoter och så. Jag har aldrig åkt skoter... ^^

Sen närmsta tiden som kommer så måste vi ta tag i lägenheten! Städa och möblera ordentligt, fixa Evelinas rum. Allt ska vara klart när rustgubbarna kommer. Ska fixa tid i tvättstugan också så vi får undan all jävla tvätt...Har ju tvättmaskin och torktumlare här men det går ju mycket fortare i tvättstugan. Usch..Jag hatar städning och allt där till..Och 2 ungar hjälper ju knappast till..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har heller aldrig åkt skoter. Måste man prova på någon gång! Städa kanske jag också borde prova på, kan behövas ;)

Hoppas att snön smälter och det blir vår nu, är så trött på vintern. Är inte du? Kram

2009-01-24 @ 22:56:23
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0