Spruta tagen

Jahopp, då var kortisonsprutan tagen då, så nu är jag väldigt stel och öm och kan i stort sett bara använda en hand. Kul..Läkaren bad mig sluta amma så jag kan börja medicinera, det här går liksom inte längre. Så fort kortisonet går ur kroppen kommer nya inflammationer på en gång..Ska prata med BVC hur jag ska göra, då Evelina inte är så värst samarbetsvillig..Men idag har hon faktiskt inte ammat nåt än, utan ätit gröt och puré. Inga mängder, men tillräckligt för att inte vilja ha tutt efteråt, för jag har erbjudit henne. Men fram tills amningen är helt avslutad så blir det sprutor, sen blir det medicinering 2 ggr per dag och provtagningar var 14:e dag..Nice..

Nu, bajsblöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0