Börjar en sak krångla..

..så kommer flera saker efter..Skrev ju igår att jag fått en inflammation i vänstra långfingret igen. Idag har vänstra knät börjat krångla också, och dessutom har käken hoppat ur led igen! Suck! Tur att det inte syns att käken är ur led iaf, typ helt sne i ansiktet eller nåt. Det gör bara ont, och jag kan inte bita ihop..Irriterande..Hoppas den hoppar tillbaka snart igen.

Idag har det väl inte heller hänt särskilt mycket. Två promenader har det blivit, en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Sen så har jag lekt med barnen massa, sket i städningen som jag egentligen skulle göra. Orka städa varje dag, haha..Lagade kvällsmat, och hackade en jävligt stark lök kan jag lova! Det svider i ögonen än, det är ju inte normalt..Goda biffar blev det dock! Slängde i mig maten och åkte till vattengympan. Skönt som vanligt, men jag kunde inte ta i så värst mycket pga knät. Jag bland alla pensionärer, och dom röjde mer än mig..Kände mig värdelös. Hatar att känna mig handikappad..! Åkte hem och nattade ungar efter det. Dom somnade utan problem. Nice. Evelina är så duktig att sluta med tutt! Bara kväll/natt-tutt kvar ju!

Imorgon efter dagis så ska jag och barnen hem till Linda, den 3:e Lindan som jag träffar då! Haha..Hur ska jag hålla reda på alla Lindor? ^^ Ska iaf bli jättetrevligt, hon ska bjuda på hemgjord cheesecake! Guud så gott! Så hoppas jag att mina barn kommer att vara snälla och leka snällt med hennes dotter Linnéa också :-P Evelina kommer väl iofs sova en stund, tur hon bor på bottenplan så hon kan stå ute! Hoppas jag iaf.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0