Fredagsnöje

Gud vilket extremt roligt fredagsnöje jag har! Städar, diskar och tvättar. Kan det bli roligare? Men det behövs ju, så det är bara att bita ihop och se glad ut. Blir ju fint när man är klar iaf! Emilia tycker dock att jag är ganska tråkig, men hon ska faktiskt få hjälpa till att städa snart! Plocka ihop alla leksaker som hon och lillasyster har spridit ut överallt på golven! :-) Sen ska det dammsugas och moppas. Evelina sover just nu, då får man passa på. Pia skickade ett sms och ville komma och hälsa på, fan vad synd att jag har fullt upp. Hade varit trevligt med besök ju! Men det blir fler ggr. Nu när hon är mammaledig så är hon ju hemma hela dagar hon med :-)

Nä nu tjatar Emilia om att måla med målarfärg, så jag ska väl plocka fram det åt henne och fortsätta städa sen. Kluddar ner några rader till senare, bl.a om gårdagen! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0