Full fart hela dagen!

Oh jisses! Känns som jag inte suttit ner på hela dagen!
Klev upp strax efter 8 imorse, upptäckte att Fredrik inte var hemma. Meeeen tänkte jag, tänk att den karl'n har då svårt att ta sig hem efter en utekväll. Ringde och väckte honom och han sov i Gävle hos en kompis. Skällde lite på honom för att han inte kommit hem, vi skulle ju åka bort idag! Han skulle ta bussen hem på en gång sa han men orka vänta. Jag slängde i barnen frukost sen åkte vi och hämtade honom helt enkelt, 9 på morgonen! :-) Jag hatar att åka i Gävle, kör jämt vilse, men idag fick jag bra vägbeskrivning så jag körde rätt på en gång! Duktiga jag, haha..
Hem och gjorde oss ordning, vi slängde ju på oss ytterkläderna med pyjamaserna under när vi hämtade Fredrik, hahaha! Sen åkte vi till Sibylla och åt fusklunch, mums mums!
Vidare ut till Järbo för att hälsa på Pia, Stefan, Amelia och nyfödda Olivia. Guud så liten! Evelina som jag ser som en bebis, hon vart ju jättestor! Kanske dags att inse att jag inte har nån bebis längre, snyft..Men det var då en snäll bebis! Så lugn, sov hela tiden! Kan inte minnas att mina ungar gjort det, haha! Man glömmer då fort..Vi hade då jättetrevligt iaf, och Pia med barn kommer nog kanske hit i veckan så storbarnen får leka och mammorna snacka goja ^^ Dom har så fint hemma också, så nu har ju jag fått en massa idéer om hur jag ska göra om här hemma. Så typiskt att man inte har råd att göra allt på en gång, helst imorgon :-P
När vi åkte därifrån så var klockan middagsdags, men varken jag eller Fredrik orkade laga mat så det blev fuskmiddag också. Fy skäms på oss..Men gott var det!
Nu äntligen sover barnen och jag kan sätta mig i soffan, svulla godis, kika lite på mellon och bara ta det lugnt! Underbart! Fredrik verkar som vanligt ha somnat uppe hos Emilia så jag lär väl ta och peta liv i honom snart också, så att han kan lägga sig i sin säng eller kanske göra mig sällis. Antagligen går han och lägger sig, han fick ju inte sova ut imorse, bakis och allt :-P

Kommentarer
Postat av: camilla

Du e allt en snäll sambo du...skulle ALDRIG jag göra!!

Han har tur han som har dej-berätta det för hnm...

Själv drog jag till syrran i fredags (stockholm) och gjorde av med lite pengar ..he he...kom hem nu på em.

Trodde jag sjkulle åka på magsjukan då jag/vi har torkat kräkor x antal ggr i veckan som gick på jobbet...men men man är väl immun...peppar,peppar

Sköt om dej!

Camilla

2009-03-08 @ 19:39:02
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0