Kvinna igen

Åhh skit också..Igår kväll när jag gick på toa innan jag skulle sova, så märkte jag att fan mensen är på G! Behöver ju inte gå in på detaljer, ni fattar säkert ändå. Känner av liiiite mensvärk, precis som jag brukar göra dagarna innan mensen kommer ordentligt. Jag vill verkligen inte! Men ändå, jag klarade mig utan mens i nästan 11 månader efter förlossningen iaf! Får vara glad åt det, vissa får ju tillbaka den bara nån vecka efter. Hatar verkligen mens..Skitgrejer..Så fort jag slutat amma helt och hållet, då blir det till att börja med p-spruta eller nåt, så försvinner mensen förhoppningsvis igen!

Fint väder idag igen, vilken lycka! Då blir det nog en prommis efter dagis, njuta av solen! Känns så härligt att våren äntligen är på G, vakna till solsken! Man blir på så mycket bättre humör på en gång! Idag gick jag till och med upp på en gång då väckarklockan ringde, och jag hann sminka mig innan dagis! Inte illa! Vi kom i tid till dagis också! Haha! Fan vad lycklig man blir på en gång! Sooool! Nu vill man ju bara vara ute, leka med barnen och ha det underbart!




Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken lyx att ändå ha sluppit mensen så här länge.. Jag minns inte riktigt hur det var med min, men tror jag fick tillbaka den då Linnéa var 3-4 månader..



Jätteskönt med vårvädret ja, längtar tills jag får hit utemöblerna & kan sitta ute & fika. :)

2009-03-18 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0