Som jag sa..

Börjar en sak krångla, så följer flera. Idag har jag även problem med högra höften. Vad är detta? Moster ringde imorse iaf, och sa att hon ska prata med läkaren, se om jag kan börja med medicinen redan nu fast jag inte slutat amma helt. I och med att jag bara ammar på natten. Annars blir det ju sprutor då. Kanske det blir ändå iofs, med tanke på att jag redan har inflammationen. Aja, vi får väl se, moster skulle ringa upp senare när hon hade pratat med doktorn.

Inatt var ingen bra natt. Evelina hade en sån där berömd "jag-vägrar-sova"-natt så jag har varit uppe med henne. Jippie. Så idag är jag trött, har ont i käken och huvudet pga att det inte sitter som det ska där i käken nu, och så lederna då. Men eftersom jag inte ammar på hela dagarna nu så kan jag äntligen ta mina smärtstillande! Hjälper ju lite för stunden iaf, och det hinner ju gå ur tills det är dags att nattamma. Skönt att få en liten paus ifrån smärtan iaf.
Sena till dagis vart vi imorse också. Inget ovanligt, men imorse hade Evelina slarvat bort sin ena toss. Hon lekte med dom igår och jag hade full koll på vart hon hade dem, men imorse var en helt borta. Hittade den senare under Fredriks täcke. Jahaja..Så hade katten spytt imorse också. Fredrik ropade upp innan att åkte till jobbet att det låg en spya i trappen men att han inte hann ta reda på det. Emilia gick ner och jag plockade ihop kläder och skulle sen gå ner för att ta bort spyan. Men jag hittade ingen. Letade och letade, men nej det fanns ingen spya. Så antingen så torkade Emilia upp det, eller så tog katten hand om det själv. Uäk..

Snart kommer Fredrik hem och äter och sen ska jag försöka duscha med sur-Linis. Efter dagis ska vi ju till Linda och Linnéa! Kul! :-)

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Min lilla invalid. <3

2009-03-12 @ 15:41:21
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Linda

Tack så mkt igen för det trevliga besöket idag!

Får som sagt kolla ut en dag snart igen vi får träffas. Då vi får komma till er. :)



Hoppas Evelina kan sova bättre inatt & att det ordnar sig till det bästa med medicineringen!

2009-03-12 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0