Strulblogg

Sällan blogg.se krånglar. Idag kan jag inte se mina kommentarer. Trycker på översikt och ser att jag har fått nya kommentarer, men när jag trycker för att se dom så står det att det inte hittas några kommentarer. Suck!

Söndag idag och iskallt ute. Minus 11 när vi klev upp. Burr! Dock inga utomhusaktiviteter inplanerade idag så det gör väl inget iofs. Idag ska vi ju på barnkalas hos Nea! Klockan 14 ska vi vara där. Är väl dags att göra sig klar snart antar jag. Måste ju försöka skrapa ihop de sista sminket och försöka göra mig presentabel. Snart är sminket slut och töntiga jag kommer inte kunna gå ut! Haha..Tragiskt..

Ohh nu hittar ungen på hyss! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0