Svårsövd

Evelina var då inte på humör för att sova idag inte. Hon somnade nu, mot vanliga 20:00. Gäääsp! Jag är aptrött så det blir sängen direkt för mig. Nästan iaf, måste ju kludda lite här först ^^

Ugnsrostade rotsakerna med fläskfilén vart skitgott! Jag åt 3 portioner!! Sen 2 stora portioner glass med hemgjord chokladsås till efterätt. Hähä! Kan ju fundera hur det kommer sig att jag ändå inte går upp i vikt, när jag äter så här? Ja inte varje dag då, men jag äter ofta stora portioner. Mums var det iaf. Sen åkte jag iväg till affären för att handla godis så vi kunde mysa lite i soffan efter barnen somnat, men eftersom Evelina inte ville sova så står godispåsen orörd. Bra det, kan jag äta den helt själv imorgon när Fredrik är borta! Moahaha! Han ska på nå grejs med jobbet. Då får han skylla sig själv, när han missar snasket ^^ Jag och barnen äter nog kvällsmat med mamma. Hon är barnledig i helgen, brorsan är ju hos flickvännen, hihi. Blir nog bra det, men jag ser inte fram emot nattningen. Lite smått stressigt att natta två små själv.

Nej nu måste jag verkligen sova. Ska ju upp i tid imorgon för vi har ju BVC-tid 09:30. Suck..Så ska vi gå med, en promenad på ca 40 minuter, om väglaget är bra. Ännu mer suck..Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0