Tiiisdag..

Tra la laaa..Tisdagen till ända..Har väl inte hänt så mycket idag heller. Lämnade Emilia på dagis, tog morgonpromenaden med Evelina, hem och tog det lugnt, fixade lunch, väckte Evelina, åt lunch, lekte med Evelina, gick till dagis och hämtade Emilia, tog en promenad, in och bakade chokladbollar med Emilia medans Evelina sov, Evelina vaknade så gav henne mellis, fixade kvällsmat, åt, städade och sen nattade barnen. Rolig dag va? :-P Känns som vi städar varje dag, heeela tiden, men det blir aldrig nån ordning..Suck..Vi har för mycket grejer!! Sakerna får ju inte plats..Varför ska Fredrik vara så tokig i prylar för? Lovar att han inte skulle märka om jag sålde några grejer heller, för han har nog ingen större koll på vad han har själv. Haha!! Men vi har iaf kommit en bit på väg i att göra ordning Evelinas rum. Det känns bra!

Jag har fått en inflammation i mitt vänstra långfinger igen! Jag blir då tokig! 3:e gången nu. Bara att kontakta moster så hon får fixa tid för kortisonspruta igen då..Lite less på det här nu, men det är ju tur att det bara är fingret. Värre med ett knä eller nåt. Och det är verkligen tur att jag har frikort så jag slipper betala för skiten!! *muttra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0