Vann rätt låt?

Jag som alla andra har suttit och kikat på Mellon nu ikväll. Såg iofs inte hela utan missade första timmen då Evelina inte ville sova. Hon hade ont i magen, men till slut så bajsade hon iaf och då var det problemet löst!
Jag gillade iaf Alcazar och EMD. Fredrik diggade Måns. Malena som vann, hon kommer tydligen härifrån Sandviken. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den låten..Kul med nåt lite annorlunda, men man hörde ju knappt vad hon sjöng. Är iaf himla nöjd med att Caroline af Ugglas inte vann! Då hade jag nog aldrig mer tittat på Mellon. Hua, den låten var vidrig!
Jag slängde ihop lite chokladbollar åt oss som vi kunde smaska i oss till. Mums! Dom tog slut fort, för fort. Kanske man ska köra på dubbel sats nästa gång..? Så vann rätt låt då? Var ju inte den jag hoppades på, men jag tror den kommer ha bra chans i Eurovision.

Vi har förresten varit riktigt duktiga idag! Plockat och donat i Evelinas rum, gjort i ordning vårat sovrum, burit ner databordet från hallen uppe ner till utrymmet under trappen osv. Evelina sover i sitt rum inatt, fast det är inte riktigt klart där inne än. Fredriks databord och några datorer står fortfarade kvar, plus de bebisgrejer och syskonvagnen som vi ska sälja. Sen har vi ju inte direkt några möbler åt henne heller förutom spjälsängen, men hon fyller ju 1 år om 1 månad, då kommer vi att önska oss presentkort på IKEA så vi kan köpa massa saker åt henne! Blir nog riktigt bra det här när vi är klara iaf! Hittills är vi riktigt nöjda! Återstår väl att se hur nöjd jag är inatt, när jag ska sova med snark-Larsson igen för första gången på jag vet inte hur länge. Jaaa vi har sovit i olika rum. Fredrik snarkar, Evelina vaknade av honom, jag kunde inte somna om efter att ha vaknat när Evelina vaknat osv. Så vi delade på oss. Förhoppningsvis så kommer det gå bra, annars blir det soffan för mig. Imorgon fortsätter vi att fixa ordning här hemma. Är ju som sagt lite kvar!

Just nu är Fredrik på väg till Donken för att köpa lite glass. Haha vart så sugen, och så hade vi en kupong, 2 för 1. Sen blir det sängen, så man orkar upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0