Vårkänslor

Oj sicket fint väder det är idag! Strax över 6 plusgrader just nu! Gud så härligt! Men så sitter man inne, haha! Har iaf tagit en promenad med Evelina så att hon skulle få sova lite, så hon står utanför i vagnen nu. Fredrik ligger också och vilar. Jag tog sovmorgon. Ja just det, vi sov dåligt inatt, allihopa! Evelina vaknade hundrasjuttioelva ggr, Emilia vaknade 1 gång, Fredrik snarkade som tusan..Jaa, jag somnade nog vid 6-tiden imorse..Suck..Men vad hade jag väntat mig egentligen? Blir väl bättre, hoppas jag. Sen när Fredrik och Evelina vaknat kanske vi kan ta en promenad hela familjen i det fina vädret! Måste handla hem lite grejs, kan vi ju passa på att gå till affären istället för att ta bilen. Hoppas jag lyckas övertala Fredrik bara, han hatar nämligen att gå på promenader ^^

Skulle ju verkligen behöva fixa klart här hemma också, men orka när det är så fint väder. Det får vänta lite, kanske..Haha..

Nej jag har inget vettigt att skriva. Blir bara massa oinstressant som ingen orkar läsa ändå. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja ÄNTLIGEN sol o vårkänslor!!! sååå skönt.....MEN då får Alicia magsjuka som du kanske läst=( typiskt då......när ska vi ses då?? nån dag i veckan?? Alicia e pigg nu iaf så det blir nog helt bra snart.....hon spydde sist vid lunch o har ätit lite kvällsmat så=) ville du kolla på några plagg?? om inte Emilia kan ha kanske Evelina vill ha det när hon blir lite större;-) kanske kan ses tis el ons?? kram

2009-03-15 @ 19:32:46
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: malin

.....isf kan ju vi komma till er denna gång!? =)

2009-03-15 @ 19:33:31
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0