Härlig dag med brudar

Vaknade imorse av att Fredrik saknades. Hum?! Vart har min karl tagit vägen? Går ner med ungarna och upptäcker karl'n på soffan. Där hade han hamnat efter att ha kommit hem 05:00 imorse. Bravo..! Vi åkte hem tidigt från festen igår, vakna barn osv, men Fredrik drog vidare medans jag tog Evelina. Han skulle komma hem tidigt, men det måste han ha glömt bort nån gång under kvällen.
Vid 15:00 skulle jag hem till Malin på klädparty, men det blev tyvärr inställt för det var så många som inte kom och hon som skulle hålla i partyt var förkyld så då var det lika bra att ställa in. Men vi 4 som ändå ville vi träffades ändå och fikade och tjattrade. Jättetrevligt hade vi det!
Fredrik tog barnen med till Årsunda medans. Dom hade haft det jättebra där med mycket bus, fika och mat. Dom kom hem lagom till läggdags. Evelina ville inte sova, så det tog tid där. Men nu sover båda gott och jag ska ta smärtstillande, för som vanligt när Evelina vägrar sova så jag får bubba henne i evigheter då ramlar min kropp ihop..Sen åker godispåsen fram! Tröstäta över min värk..Eller nåt..

Imorgon är det måndag igen. Tur det är kortvecka! Undra vad vi ska hitta på imorgon? Kanske kika ner på öppna här i Vallhov. Vore ju trevligt! Är det fint väder är vi nog ute hela eftermiddagen iaf! Finns många lekparker som väntar på att upptäckas! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0