Powerwalk

Åh, vilken härlig promenad! Åkte hem till Jenny strax före 9, sen traskade vi på. Gick genom Hedgrind, ut till Gunnars udde, tillbaka en annan väg genom Hedgrind, förbi Göranssonska arenan och genom villaområdet som ligger där och genom Bruket. 1½ timme tog det och det var så härligt! Snabb takt och massa snack, kan inte bli bättre! Mysigt ute vid Gunnars udde också.
Men vad tror ni jag gjorde när jag kom hem då? Jo jag smällde i mig en halv påse chips och en Magnum. Haha! Vart ju hungrig av promenaden ju..Hihi..Kanske skulle ätit den där bananen som ligger bredvid mig istället. Men va fan, jag går ju inte för att jag vill gå ner i vikt, jag går för att det är skönt och jag vill ha muskler. Då spelar det väl ingen roll om jag klämmer i mig massa onyttigt, vill jag gärna tro iaf!
Kvällspromenader är underbart!

Nu ska jag tvätta av mig sminket, sen hänga upp lite tvätt som inte blivit hängd än. Tråkigaste sysslan ever, därför skjuter jag på det ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaså, jag hade räknat ut att det var denna måndagen som var. :P

2009-05-20 @ 11:39:40
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: cecilia

Ja, vi följer gärna med :) ja vallhovsgården ligger alldeles här brevid oss. Isak blev precis elva månader han, börjar bli en stor kille. hur gammla är dina tjejer? :) kram

2009-05-20 @ 22:35:31
URL: http://nogg.se/ceciliahagelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0