Emilia är kääär!

Idag var vi och hälsade på Cina med familj. Var ju så nyfiken på hur lilla Wilmer ser ut ju! Och nog var han söt allt, och väldigt lik sin mamma tycker jag =) Emilia blev då helkär iaf! Satt och tittade och tittade och tittade, log en massa. Hon skulle pussa och krama och klappa, och självklart följa med när blöjan skulle bytas. Och när Wilmer började gråta ja då sa hon att man måste ju ge honom nappen! När Wilmer och pappa hans gick iväg för att äta, då fick Emilia problem. Ville ju inte störa i matstunden, men det är lite svårt att förklara för en 2-åring. "Bara titta lite mamma..." Hehe, är du kär?, frågade jag. "Ahhhh", fick jag till svar =) När vi åkte därifrån satt hon i bilen och sa Wilmer, Wilmer, Wilmer och log för sig själv, haha! Sötnosen min! Hon blir nog en bra storasyster!

Bebis i magen visar iaf inga mer tecken på att vilja komma ut nu..Men nu är det ju fritt fram! Eller jaa om h*n vill vänta lite till så vi hinner städa ordning klart här hemma och så, då vore ju det också ganska bra! Hehe..

Hum, jag är godissugen..Men stackars mig har inga pengar på konton, för jag förde över allt till Fredrik när räkningarna skulle betalas..Sen har jag inte fört tillbaka något liksom..Och jag fipplar då inte med hans konto utan att fråga/säga till först, så det så! Hoppas han har nattat klart Emilia snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0