Mammaledig

Första dagen som mammaledig, utan bebis! Trist..Efter alla förvärkar och sånt jag haft så tycker både skola och barnmorska att jag ska vara hemma nu. Bara 5 dagar till bf, så oavsett om jag går över tiden eller inte så är det ju inte så långt kvar iaf. Hade gärna fortsatt i skolan annars, men det är praktik nu och det blir nog lite jobbigt med förvärkarna. Så ja här sitter jag! Emilia får gå på dagis som vanligt, ända tills bebis blir 1 månad faktiskt! Visste inte att det funkade så, men tydligen. Skönt tycker jag iaf, hon är inte så road av att vara hemma med mig när jag mest klarar av att ligga i soffan och så. Förstår henne!

Så vad ska göras idag då? Mestadels kommer jag sitta i soffan och läsa, orkar inte springa omkring..Vet dock att jag måste stoppa i en tvättmaskin och packa klart BB-väskan. Får väl se vad mer som händer, om ens något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0