Nu börjas det

Förvärkar, here it comes again! Har klarat mig ett tag nu, men nu börjar det visst igen. Fredrik börjar bli nervös, så fort jag ringer så skiter han nästan på sig, haha! Min mamma börjar nog bli nervös hon med, hehe..Varje gång man pratar med henne så frågar om hon jag ska föda barn nu. Hon bara väntar på samtalet om att vi ska åka in till förlossningen och hon ska ta hand om Emilia. Hehe..Många som börjar fråga nu faktiskt om det inte är dags snart. Ni märker nog när det är dags, för då sitter jag inte häääär!

Just ja! Idag när jag kom till dagis för att hämta Emilia så hade dom hittat på hennes försvunna elefant! En av dagisfröknarna som hade varit hemma sjuk sen den försvann, hade den i sin arbetsjacka! Emilia hade lämnat elefanten till henne när dom var i skogen för att den inte skulle komma bort! Sen blidde hon sjuk och hon hade ju ingen aning om att vi letade som tokar efter den. Så när hon kom till jobbet idag så såg hon min wanted-lapp och kom då på att den låg i hennes jackficka! Gissa om Emilia vart glad! Hon hade gått runt med elefanten hela dagen på dagis, hehe =)

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Håller tummarna, raring!

2008-04-07 @ 23:44:00
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0