Övertid suger

Gah! Det här med övertid suger ju! Fast det är ju tur det inte är första barnet iaf, för när man redan har ett barn så fylls ju dagarna med massa att göra ändå så tiden går liiite snabbare. Alla frågar typ hela tiden om inte bebisen kommit än. Nej, det har den inte, för då hade jag väl inte suttit här och jag hade väl antagligen haft bebisen med mig till affären och sånt då, och tjockmagen hade ju inte varit kvar heller..Haha, man blir lätt bitter när man är på övertid har jag märkt!

Imorse sov vi över allihopa! Inte bra..Sover som en räka ju och igår kväll/natt hade jag förvärkar så man hoppades ju på att det skulle starta på allvar, men nej. Fredrik kunde iaf lösa jobbet hemifrån och jag och Emilia blev bara 30 minuter sen till dagis. Dom trodde nog att jag skulle säga att vi skulle in till förlossningen nu när jag ringde och sa att vi skulle bli lite sena =) Och stumpis min blir så lessen när jag ska lämna henne på dagis nu. Hon har ju aldrig brytt sig förr, men nu klänger hon på en som en liten apa och ska kramas och pussas och hon vill inte alls vara kvar. Fast det blir ju bra så fort jag kommit utanför dörren för då kikar jag in genom fönstret och ser att hon redan leker, men ändå.

Åh gäsp..Jag måste försöka ta mig till affären senare, köpa bröd och frukt. Gud så mycket frukt jag äter nu! Men det är ju bara bra! Emilia är rätt skaplig på att möla frukt hon med, hon äter säkert 2-3 frukter varje dag, mer om hon själv hade fått bestämma. Hon älskar frukt och grönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0