Uscha..!

Tidigare idag hörde jag massvis med sirener som åkte förbi här utanför med världens fart. Höll koll på nyheterna efter det för jag tänkte att det borde nämnas när det verkade vara nåt stort som hänt. Det som hänt var iaf att en familj på 4, mamma, pappa och tvillingbebisar, hade voltat med bilen ungefär vid Kungsgården. Bebisarna ska vara födda någon gång under året, alltså de är inte äldre än ca 4 månader, pappa är 25-30 och mamma 20-25. Tillståndet för ena bebisen var kritiskt och för resten av familjen var det allvarligt. Usch så hemskt!! Och då föräldrarna är i min och Fredriks ålder ungefär så funderar man ju självklart om det är någon härifrån som man kan tänkas känna igen..Håller iaf tummarna för att det ska gå bra för hela familjen! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2215878.ab

Jag och Emilia har läst många böcker nu ikväll. Var ett tag sen hon hade ro nog att sitta och lyssna, det har mest varit sång och dans med Mora träsk som gällt här hemma nu. Så mysigt att sitta och läsa, men jag tröttnar så fort då man läser samma böcker om och om igen, hehe..Emilia kan dom ju till och med utantill själv, och då har hon ändå en hel hög med böcker! Bokmal! =) Hon fick förresten beröm på dagis idag, för hon skalar sina potatisar själv vid maten! Det ni, haha! Jätteduktig var hon också tydligen, duktigare än de äldre barnen *skryt skryt*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Min kompis o hennes familj va det..pojkarna är födda i februari..hua!

2008-04-09 @ 23:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0