Helg då

Så var det helg igen! Veckorna rusar fram! Snart är det jul! Haha..Närå..

Igår bakade jag och Emilia sockerkringlor. Hon var jätteduktig faktiskt! Rullade och skruvade ihop till kringlor. Visst jag hjälpte henne litegrann och visst man såg vilka hon hade gjort, men hon var iaf jätteduktig! ^^ Och roligt hade hon. Men det var ju desto roligare att äta dom sen :-P Har iaf några påsar i frysen, får se hur länge dom räcker. Tänkte jag och Emilia ska baka lite bullar nån dag också. Bra att pyssla med när det är skitväder ute.
På kvällen sen kom mamma och brorsan förbi och käkade tacos. Mumma! Sånt kan man verkligen möla som bara den! Sen följde jag med hem till mamma och spelade guitar hero med brorsan. Så roligt! Men shit så ont man får i fingrarna när man inte är van att fladdra runt på en gitarr sådär :-P Jag kör på medium och tycker jag är rätt skaplig, faktiskt. Sen kör brorsan..På expert..Bara rasslar i hela jävla gitarren när han träffar alla noter. Inte mycket han missar. Då känner man sig ganska värdelös själv :-D

Idag har vi mest slappat. Åkte in en sväng till Gävle nu på kvällen för att träffa Lotta. Länge sedan vi träffades, så det var riktigt roligt. Hon är så duktig på att sminka sig, utbildad make-up artist som hon är! Hon ska lära mig sen, när det finns tid :-) Hon bor ju i Stockholm så det är inte ofta man träffas tyvärr. Ska ta en helg sen och åka och hälsa på henne.
Just nu sitter jag här med Evelina i knät, en skål godis, en skål chips och lite läsk. Fredrik är i Gävle för att testa öltälten. Han kommer väl hem imorgon efter lunch, som vanligt när han festar. Blir väl sängen för mig med snart. Evelina ville inte sova så länge i mitt knä ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0