Gäsp..

Jag hade rätt. Denna natt vart precis lika rolig som föregående. Fast inatt fick jag iaf sova mellan 00:30 och 02:00. Alltid nåt. Hungrig som tusan är jag också. Men jag orkar inte göra ordning nåt. Får vänta tills det är dags att äta frukost med Emilia. Fast iofs, en banan kanske jag kan knöla i mig..
Åhh skit också..Längtan efter sängen alltså, ni kan inte förstå..Såna här nätter som gör att man undrar varför man i hela fridens namn skaffade barn för..Man hade det ju rätt soft innan alltså, sova huuuuur länge som helst..Mmm..Gäsp..

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag vet precis hur det känns,åt helvete,och hjärnan är seg som sirap när man inte sover bra.Jag har såna nätter jämt,har haft det sen Micke föddes för 25 år sen.Blir det 4a timmar en natt så får jag vara glad för det.Hoppas Barna sover bättre snart så du orkar med.

2008-12-04 @ 11:43:56
Postat av: Jenny P

Lilly är nog inne i någon liknande period som Evelina är nu.

Fast hon är aptrött och gnäller heeela tiden så ska hon ändå inte sova. Tror hon tycker det är för roligt att vara vaken, för att sova. suck.

Men inatt so hon hyffsat iaf. Somnade dock sent. Hon tar små powernaps så hon ska vara pigg så länge som möjligt...



The Mist har jag också sett. Finns två olika slut på den så du vet. Hoppas inte ni får se samma som mig. Det var fan tragiskt.

2008-12-04 @ 20:24:05
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Jenny P

Det slutet såg vi också men det finns ett till då alla i bilen överlever. Kommer inte ihåg vem det var som sett det andra slutet, men det är någon som berättat det för mig iaf. ;D

Det slutet vi har sett tycker jag är så hemskt. =/



Nog kan det bli välldigt irriterande när de är vakna på natten och glada med? =P Finns inget att vara glad över. Ha ha.

2008-12-05 @ 12:22:06
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0