Ooont!

Dumma leder, sluta göra ont! Sover inte alls bra för det värker hela tiden. Suck..Men, men! Idag när jag hade som ondast, då la jag mig och vilade på mage. Ligger alltid på mage när jag har som ondast för det är skönast för lederna. Men när man är gravid är det lite svårt. Men idag kunde jag äntligen lägga mig på mage när jag hade som ondast, och guuuud så skönt det var! Somnade med ett leende på läpparna. Hehe..

Här hemma rullar dagarna på som vanligt. Jag har tråkigt som tusan för det händer ju inte så mycket precis..Jag vill träffa kompisar ju..Folk verkar träffa varandra hit och dit, men jag träffar fan aldrig någon ju..Trista värld..

Ja så är det helg nu igen då. Den här helgen händer det litegrann iaf. Imorgon är det loppis, älskar loppis ^^ Så kommer nog en av Fredriks kompisar och hälsar på. Sen ska han på fest på kvällen. På söndag är det Mors dag och då ska jag och Emilia baka tårta och bjuda hit min mamma och bror på fika. Får väl fixa nån fin blomma också :-) Och så måste ju det där förbaskade staketet upp också! Sist snöade det ju, hmpf..

Varför är det alltid så att man har massor att skriva om ända tills man sätter sig här? Då kommer man helt plötsligt inte ihåg någonting..

En sak som jag dock kommer ihåg! Skott i pannan på alla som inte plockar upp hundskiten efter sin hund!! Vet inte huuur många ggr som jag fått tvätta Emilias skor efter att hon klivit i en äcklig jävla hundskit!! Ska det vara så svårt att ta med sig en liten påse och böja sig ner för att ta upp efter hunden? Är ni för lata för det så ska ni kanske inte ha hund..Eller lär den gå på toa eller nåt, hah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0