Käken normal

Sådär! Äntligen är käken som den ska igen, för denna gången. Höll i sig 2 dygn denna gång, drygt..Vad gjorde jag för att få tillbaka den i rätt läge då? Jo, jag sov :-P Så fråga inte mig vad det var som rättade till den..Men tack vare era kommentarer så vet jag nu att jag ska ringa till tandläkaren nästa gång iaf!

Massa snö ute idag. Det är väl mysigt på sitt vis, så länge jag slipper vara ute i snön, hehe..Men med en liten Emilia så kan jag tänka mig att jag nog måste släpa mig ut ändå, åka pulka och sånt. Inte har dom plogat än heller. Tycker dom är lite seg med sånt. Tur man inte behöver släpa sig till dagis idag iaf, orka dra syskonvagn på oplogade vägar liksom.

Jag är trött som vanligt, funderar på att tvinga i mig lite kaffe. Eller kanske glögg, fast det blir man väl inte pigg av. Däremot får man huvudvärk, iaf jag och Fredrik får det :-P Äh, blir väl mest svammel så här på morgonen. Får väl återkomma senare när jag har nåt vettigt att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0