Ortopeden

Gick bra hos ortopeden igår. Först kollade läkaren mina fötter medans jag satt ner. Han tyckte inte att dom såg felställda ut i viloläge, inga problem med att få dem i neutralt läge. Dock tyckte han att jag hade en väldigt tunn och skör fot. Så sa han något mer men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var, nåt med nå förslitningsgrejs iaf. Så bad han mig ställa mig upp så han fick se om fötterna var nå felställda. Så fort jag ställt mig upp sa han "Oj då!!" och började skratta. Jag hade visst väldigt felställda fötter :-P I stort sett så går jag bara på stortån och den sidan av foten. Alltså alla andra tår och utsidan av foten nuddar knappt backen när jag går. Inte bra! Så han tog avtryck av mina fötter och skickade iväg för att göra 2 par fotbäddar till skorna så att jag kommer gå rätt sen. Får hämta dem den 2:a december. Ska bli väldigt intressant det här! Kommer säkert bli himla konstigt att gå med fotbäddarna i, jag är ju van att gå konstigt :-P

Idag har jag ont i magen, som tusan..Orka! Hoppas det går över snart. Ska lägga mig på soffan nu och vila lite medans Evelina sover. Hämta Emilia på dagis vid 14, får se vad vi hittar på då..!

Just ja, måste ju skryta med att Emilia sovit 2 nätter i trosor nu, utan olycka! Min stora tjej! :-)

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Men gud vad duktig hon är då! Vad roligt. =D

2008-11-12 @ 11:20:47
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig tjej! När dom väl börjat sova utan blöja så går det bara framåt. Hugo sov utan blöja utan att göra någon olycka i sängen han också första gångerna. Visst blir man stolt som mamma? (:

2008-11-12 @ 11:47:15
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Haha, du går då inte konstigt så det syns iaf ;) Men hoppas det blir bra med iläggen iaf!

Och du, VAR har du hittat lakritsyoghurt?!?! Känner att jag MÅSTE ha det, helst nu ;)

Kramar!

2008-11-12 @ 20:09:54
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: madde

vad kul för er och skönt grattis

2008-11-12 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0