Bryter ihop!!!

Det här funkar fan inte längre! Jag bryter ihop snart! Hur sjutton ska man göra för att få ungjäveln att sova!? Inatt har hon sovit mellan 02:00 och 04:30. Nu vill hon absolut inte sova mer. Hon sover ju för sjutton inget på dagarna heller. Hon kan sova ca 30 minuter åt gången, vilket hon gör kanske 3 ggr per dag. Det är ju inte alls mycket! Sitter med henne i helt nersläckta rum, har henne liggandes i sängen. Allt för att göra det tråkigt, men nej då, hon har lika roligt för det. Hon kan sitta och gnussa sig i ögonen och gäspa för fullt, så ammar jag henne och hon somnar vid tutten. När tutten tas bort, ja då vaknar hon igen hur pigg som helst! Det här funkar fan inte längre! Jag mår så jävla dåligt efter så lång tid utan sömn, har ingen matlust längre och vill knappt ta i ungen och absolut inte amma henne...Känns piss, men sömnbrist är fan den värsta tortyren man kan utsättas för. Imorgon ska jag ringa bvc och prata med dom, fråga vad sjutton man ska göra. Har jag tur kanske dom till och med vill adoptera ungen!?! Varför i hela jävla världen bestämde vi oss för en till unge för?!?!

Hoppas självklart ni fattar att jag naturligtvis älskar barnen över allt annat, men just nu är allt jävligt jobbigt och jag vill inget annat än att dö så jag får sova nån jävla gång!

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att det känns jobbigt att aldrig få sova "/ synd att lillstumpan inte tog flaskan, isåfall hade du kunnat dumpa av henne här. Hjälper dig mer än gärna!

2008-10-14 @ 07:33:01
URL: http://lindapernilla.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag vet precis hur det är. En period somnade inte Noah förrän 4-5 på morgonen och vaknade tidigt också. Jag var grymt trött och irriterad då minns jag. Men det gick ju över som de flesta perioder. =P

Synd att du inte kan liggamma och somna medans hon äter/sover, det hade ju underlättat.

Det blir bättre snart, det är den enda tröst jag har...



Ja, jag satt och tänkte på om det var sådant du hade.

Blir lite nervös just att jag har så lika ont på båda sidor liksom... Usch usch! Bort bort!

2008-10-14 @ 08:39:25
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Kristian

Liten notis: Är man död så sover man inte Angelica. ;)

2008-10-15 @ 05:42:27
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0