BVC snart

Måste verkligen göra mig i ordning snart..Ska vara på BVC klockan 10:00, och jag har ju ingen bil eftersom herr Larsson tar den till jobbet. Måste nog gå hemifrån senast halv 10. En timme dit, då ska jag hinna tvätta mig, sminka mig, käka frukost, Emilia ska käka frukost och hon ska göras i ordning, sen ska Evelina göras i ordning och så ska hon ammas. Tänk den tiden då man bara behövde kleta lite smink i fejset och sen dra ut, tog 20 minuter. Numera tar det alltid minst 1 timme, ofta med massa bråk och tjafs från Emilias sida :-P

Uppdaterar väl när vi kommit tillbaka från BVC! Ska bli väldigt intressant att se hur stor Evelina blitt, hon har ju alltid växt ca 3 cm varje gång vi varit där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0