Nattpasset

Jaaa då har nattpasset börjat då..Emilia och Fredrik ligger och sover. Båda två har feber och mår inte alls bra. Emilia har redan vaknat en gång. Får väl se hur många gånger till hon tänker vakna under natten. Har sagt till Fredrik att han får ta Emilia under natten, jag kan ju inte vara uppe med båda ungarna själv. Eller kan och kan, jag orkar inte. Min feber verkar gå neråt iaf, skönt det. Släpade mig till och med iväg till affären för att köpa mjölk, frukt och tvättlappar. Osminkad och jävlig, det ni! Kändes som varenda en i hela affären stirrade på mig. Hua, jag utan smink är ingen vacker syn! Köpte även lite ingredienser så att jag ska kunna baka Sophys Chocolate chip cookies med Emilia sen när hon mår lite bättre.

Fick ju som sagt inte några frågor direkt under min frågestund, haha! Bara Cina som undrade om mitt piercingsmycke. Cina, jag har två smycken, 9 mm och 7 mm, vilket vill du ha?

Nu vill jag bli frisk, så man kan få vara människa igen! Få lite ork till att städa, baka och leka med ungarna..Sen skulle det ju vara ganska trevligt att få träffa lite folk också..Börjar bli fetingless på denna lägenhet nu!

Får väl se om jag kluddar mer senare inatt eller om lillskiten bestämmer sig för att sova litegranna inatt för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Ja hoppas ni blir friska snart så vi kan träffas! Det har gått alldeles för lång tid nu ju. Inte vet jag vilken storlek man ska ha?! Magnus ville att jag skulle fixa ett hål i överläppen oxå. =P Jag ska fundera lite mer på den saken. Men du är villig att sälja eller? =)

2008-10-14 @ 23:09:45
Postat av: Sophy

Mmm dom är underbara kakorna...hoppas ni blir friska snart!! Krya på er!

2008-10-15 @ 10:04:39
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0