Ny design

Vilken dag! Jag är verkligen genomsvettig nu. Har rensat och städat hela övervåningen, alldeles själv. Fick nå ryck på eftermiddagen, så trött på att det alltid ser förjävligt ut där uppe. Fredrik fick underhålla ungarna medans och jag röjde och röjde och röjde. Nu ser det riktigt bra ut, med tanke på hur det såg ut från början! Så nöjd så! Städade Emilias rum också, för efter att jag skickat in henne för att städa själv såg det tusen ggr värre ut än från början. Men imorgon kommer det säkerligen se likadant ut igen..Tvättat två maskiner tvätt också, bytt sängkläder i ungarnas sängar. Snart ska jag duscha, för jag luktar då inte godis nu inte.. ^^

Är verkligen jättesugen på att fixa en egen design på bloggen, men jag har absolut ingen aning om hur man gör! Finns det nåt snille som har lust att hjälpa..?

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ja men visst lessnar man på designen efter ett tag!! Jag fick hjälp av min kusin så nu har jag äntligen kunnat lagt in lite bilder och grejjer på den!! Men du kan ju ta en titt på www.snyggareblogg.se där fanns det färdiga mallar att använda!!

2008-10-17 @ 23:17:37
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snygg design!!

Hoppas er lördag varit bra!

Camilla

2008-10-18 @ 21:52:12
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0