Och håret..

..är kvar! Ringde från frissan imorse och sa att min frisör hade blivit sjuk. Suck! Så jäkla typiskt, men inte så mycket att göra åt. Fick en ny tid på torsdag halv 10, så jag slipper ju vänta så länge iaf. Hade ju blitt smått tokig om det var typ 1 månads väntetid eller nåt..Haha..

Mötte Jenny utanför badhuset vid 10 och vi gick till Kanalens öppna förskola. Första gången någonsin som jag varit på öppna! Med Emilia var jag för feg för att gå..Hade ju inte direkt nån kompis med bebis och jag vågade inte gå själv, blyg som jag är. Men nu har jag ju några kompisar med bebis så man lär ju prova! Vi var ca 8 stycken med bebisar där idag. Dom har tydligen bebisträff där varje tisdag mellan 10 och 15, då är det bara barn mellan 0 och 1 år som är där. Jättetrevligt var det! Evelina hamnade nog i chock, för hon var alldeles tyst och satt och tittade med stooora ögon. Vart kom alla ungar från typ :-P Jennys dotter Lilly är nog min idol iaf. Hon är inte ens 9 månader men är redan uppe och går. Har tagit första stegen helt själv utan stöd, och springer omkring obehindrat med lära-gå-vagnen. Så jädrans söt! Lilla miniplutt som är ute och går, hihi..Träffade på en annan bekant där med. Therese, tillhör Fredriks umgängeskrets. Hon var där med sin dotter Emma, som var 5½ månad gammal. Kul, första gången jag såg lilljäntan! Så käkade vi lunch där med, salsasoppa och macka. Helt okej. Kommer definitivt gå dit fler gånger! Måste bara komma över den där morgontröttheten ;-P Så ska jag väl försöka släpa mig iväg till öppna nån måndag eller fredag med när inte Emilia är på dagis, så att hon också får följa med och leka med alla barn. Blir ju lätt rastlös hemma.

Snart är det dags att traska iväg till dagis och hämta Emilia. Inga problem var det att lämna henne imorse heller, fast hon vart hemma och varit sjuk nu i 1 vecka. Hon brukar bli mammig då, men jag fick en puss och en kram sen skulle jag gå. Skönt när det är så, gör ju lite ont i mammahjärtat när det grinas vid lämning..

Nu ska jag ta och sätta mig och kryssa i lite julklappar åt ungarna i stora leksakskatalogen som kom med posten idag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag går gärma dit på fredagar för då är ju Noah ledig också. =)



haha, diggar din beskrivning av Lilly. =P Lilla miniplutt är ju exakt vad hon är. =)

2008-10-21 @ 14:02:56
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, men ABSOLUT. Kom upp dit innan vi åker till Gävle då? Linda vill att du kommer :)

2008-10-21 @ 16:31:48
URL: http://lindapernilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Kom när du vill.. vi sätter nog igång vid 7-8 skulle jag tippa på :)

2008-10-21 @ 21:24:15
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0