Så var det fredag igen

Veckorna bara rusar fram! Knappt man hinner med..Men det är skönt det med på ett vis, då är det ju snart jul.. ^^

Idag blir det iaf till att baka bröd. Skulle ju ha gjort det igår men när vi väl skulle sätta igång så märkte jag att jag glömt köpa bikarbonat. Typiskt..Sen när vi varit och handlat på kvällen då var det alldeles för sent för att baka. Men vi hade ju mycket att göra igår ändå, så det gör inte alls något att baket blir idag istället, för vi har ingenting inplanerat under eftermiddagen. Blåser ju tokmycket ute så man vill ju inte direkt gå ut heller..Hatar när det blåser sådär, speciellt på nätterna. Bara viner och knakar i hela huset..Irriterande när man som jag behöver knäpptyst för att somna.

Ikväll ska jag faktiskt på fest! Fast det blir nyktert så klart och jag går hem när gänget drar till krogen. Dessutom är det inte ens 5 minuters gångväg härifrån så skulle det skita sig här hemma så är jag ju hemma väldigt fort igen! Ska bli skönt att komma ut lite. Men..Eftersom jag inte har varit på fest eller krogen på 3½ år och nu endast har barnvänliga kläder, så är det liiite svårt att bestämma mig för nåt att ha på mig. Känns som det enda jag äger är vanliga t-shirtar, trista enfärgade..Men nåt ska man väl hitta på! Blir iaf som vanligt mina Lee-jeans, älskar dom och är så glad att jag kommer i mina älsklingar i storlek 26 igen ^^

Nu ska jag försöka slita Emilia från Mora träsk och käka lite mat. Har matlåda, så det går snabbt och enkelt! Skulle vilja ha matlåda från igår, då åt vi bruna bönor och fläsk, mums! Men det blidde inget över så det blir en matlåda från tidigare i veckan. Ikväll ska vi äta hemgjorda hamburgare! Mycket billigare än att dra förbi Donken, godare också. Synd vi inte har nå glass så man kunnat göra milkshake till också, hihi..Har inte ens nå läsk hemma..Men man kanske kan tvinga Fredrik att åka förbi Prix efter jobbet och köpa med sig lite julmust! Inte för att läsk är ett måste när man äter hamburgare, men nästan så :-P

Emilia sjunger
Emilia sjunger krokodil-sången för mormor


Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Mja han tyckte inte så jättemycket om den när den var kall, men när vi hade värmt den så åt han. =) Den var lite lös för att vara gröt tycker jag...

2008-10-24 @ 16:18:34
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du har det trevligt på festen i kväll.

Hittade du ngt att sätta på dej?!

Kanske jag ska rensa min garderob på tröjor denna ggr;-)??!



Sköt om dej!

Camilla

2008-10-24 @ 21:10:15
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: madde

såg fredrik på prix i går som köpte dricka haha

2008-10-25 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0