Bakar fortfarande

Ja här står man och bakar igen! Bakade ju brysselkex och kolakakor igår kväll. Idag under dagen så har jag fixat bullar, snickerskaka och blåbärsgrottor. Just nu står morotskakan i ugnen och jag håller på med chocolate chip cookiesarna. Sen slänger jag ihop banankladdkakan efter det. Blir nog sent, men så får det bli! Tårtan tar jag imorgon!
Hann iaf upp en sväng till Smultronbacken och joinade Linda och Linda på fest. Nykter såklart men det var trevligt att komma lite hemifrån! Var ju inte där så länge för dom skulle ju vidare ner på stan sen. Men jag hade trevligt! Fick skor av Linda och den andra Linda och jag har bestämt att vi ska ha en klädbytardag! Vi har ju samma storlek och båda två har kläder och skor som inte används. Då byter vi! Kul :-)

Nej, nu lär jag fortsätta med bakandet! Imorgon bitti klockan 09:26 var det exakt 1 år sedan Evelina föddes! Vad fort det har gått..Måste försöka slänga ihop en förlossningsberättelse också, har ju inte gjort det än. Tur man har journalerna hemma :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt!! Jag ska ta tag i min rensning imorgon förmiddag tänkte jag, då jag har sovmorgon från skolan s. Så kan höra av mig när den är gjord så får vi träffas :)

2009-04-20 @ 07:58:22
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0