Liiite ljusare

Känns lite bättre idag. Har varit till läkaren också. Han kunde inte göra så mycket, ändra en annan läkares sjukintyg kunde han inte göra, så jag fick telefontid med idiot-läkaren den 9:e, så får jag ta det med henne då. Han sjukskrev mig fram till dess iaf, så får vi se hur det blir sen.
Ont i magen, tog en kopp kaffe för att vakna till. Det gillades inte av magen. Inte vart jag pigg heller.
Väntar på att Fredrik ska komma hem och äta lunch nu, får se vad det blir för gott. Evelina sover ute i vagnen men hon vaknar nog snart. Jag skulle behöva duscha, men det får vänta ett tag. Vill inte riskera att hon vaknar mitt i duschen så att jag inte hör henne.

Oj så tomt det vart i mitt huvud nu. Haha nää jag ger upp, kommer ändå inte skriva nåt intressant, får återkomma senare.

Kommentarer
Postat av: Linda

japp huset är från när jag var liten :) har oxå sparat allt sånt. Har nga fler i källaren som jag inte har hunnit ta upp än. Massa ponyhästar och barbies. Det är roligt :)



Jag beställde ett serum på www.lyko.se. Det heter Lanza healing haircare. Amelie som rekommenderade det. Har inte hunnit prova, men tror att det är bra. Kostade 199:- men så är det ju ofta och håret är viktigt.

2009-04-02 @ 13:10:42
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0