Underbart med nytvättat

What a day! Jag är helt slut nu. Har hängt i tvättstugan mellan 16:00 och 22:00. 6 maskiner tvätt vart det, nu har vi kläder ett tag kan jag lova! Men jag märkte att vi har varit jädrans dåliga på att plocka undan urväxta kläder för ungarna..Jag menar, jag hittade kläder i storlek 50, barnen har 98/104 och 74/80. Inte undra på att vi har så grymt mycket kläder överallt, men inget att ha på oss. Jag har redan sorterat all tvätt och vikt den osv. Duktiga jag. Dessutom har vi nyss fixat en mac and cheese-gratäng så vi har matlåda ett tag. Bra bra. Men aaaj så ont det gör i rygg och nacke nu. Hänga tvätt osv är en sån syssla som sjukgymnasten sagt åt mig att undvika med min nacke. Men ibland måste man ju, när inte Fredrik har tillfälle att hjälpa. Tur jag har smärtstillande för såna här tillfällen, då ryggen och nacken värker så jävligt så jag inte vill annat än att ta livet av mig.

Måste bara berätta en rolig sak! När vi gick hem från dagis idag så hade polisen fartkontroll alldeles utanför oss. Emilia ville plocka blommor, dom växer precis där polisen stod. Vi stod där kanske 10 minuter, under den tiden åkte 6-7 stycken dit för fortkörning. Det är ganska mycket, tycker jag. Men iaf, nu till det roliga. Mitt i alltihopa så blir en av poliserna kissnödig. Han springer iväg en bit mot skogen, och ställer sig och pissar! Haha!! Hur var det nu, var det inte olagligt att kissa ute sådär? Undra om han gav sig själv böter..

Sista april imorgon, och jag ska på fest! Hör och häpna! Jag följer med bror min hem till mitt ex, som är hans kompis. På festen kommer även mitt ex kompis vara, som faktiskt också är mitt ex! Hahah!! Jag är ju faktiskt bra kompis med några av mina ex, inget konstigt med det tycker jag. Fredrik är faktiskt kompis med mina ex han med, hehe. Och jag har faktiskt kontakt med några av hans ex jag med! Nog snack om ex nu, det blir nog trevligt iaf! Men först blir det tacos med mamma! Myyys!

Nej, nu lär jag duscha av mig lite innan det är dags för sängen. Jag luktar apa just nu. Imorgon är det dagis. Idag lämnade jag Evelina själv på dagis 1 timme. Dom tyckte inte det var nån idé att jag stannade för hon brydde sig inte om mig alls! Imorgon ska jag lämna henne själv i 2 timmar. Går bra det här! Blir nog en kort inskolning, precis som jag trodde! Mammas duktiga tjej :-)

Förresten, om ni undrar varför det aldrig kommer några bilder så är det för att min mobil har pajjat! Så drygt, hade ju över 400 kort där...

Kommentarer
Postat av: Madde

haha samma ställe hände samma sak tror det var förra veckan när vi gick förbi där hehe.. polis höll sig för snoppen haha

2009-04-30 @ 09:46:40
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Jag håller på & tvättar för fullt nu, vet inte riktigt om jag vågar hänga ut tvätten på min altan.. Då dom slänger ner fimpar från balkongerna ovanför mig.. :/



Har ni tid & lust att träffa mig & Linnéa till helgen?

2009-04-30 @ 11:38:31
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia -07 & Emma -08.

hamnade här av slumpen.



trevlig helg.

2009-05-02 @ 12:58:40
URL: http://mammajonetta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0